iroda@gesgkft.hu

+36 30 335 4941

+36 62 405 215

+36 62 405 327

2010-01-01

2010-ben saját részünkre is kamatoztatni szerettünk volna az elért fejlesztési eredményeket, illetve kamatoztatni szerettük volna új ötleteinket, ezért új permetező szerelvény építésébe kezdtünk. 2 db Ganz Hunslet postavagont alakítottunk át erre a célra, és a II. generációs szerelvényhez képest magasabb komfortot céloztunk meg mind a permetezés vezérlés, mind pedig a személyzeti kocsi tekintetében. Elsősorban a III. generációs tervezés eredményeit használtuk apróbb változtatásokkal. A kamera és a feldolgozó egységek közé optikai kábeleket szereltünk a gyorsabb adatátvitel érdekében. Ezen a szerelvényen egy jóval fejlettebb GPS készüléket állítottunk üzembe, amelynek segítségével pontosabbá vált a helymeghatározás (DGPS, RTK lehetőségek), és az időleges műholdkimaradásokat is áthidalja ez a rendszer (IMU, INS). A szerelvény műszakilag megfelel a legújabb vasúti és európai követelményeknek, jelenleg engedéllyel rendelkezik Magyarországon, Svédországban, Spanyolországban, Belgiumban, és Németországban.

Nyomtávolság: 1435mm
Szerkesztési szelvény : UIC 505-1
Legnagyobb sebesség: 120km/h
Üzemkész kocsi tömege: kb. 42t
Maximális terhelhetőség: 20t
Új kerék futókör átmérője: 920mm
Kocsiszekrény hossza az ütközők között: 26400mm
Kocsiszekrény max. szélessége a külső oldalfalak között: 2825mm
Kocsitető magassága a sínfejtől: 4050mm
Kocsi teljes magassága a meteorológiai központtal:
Forgóváz típusa:
4280mm
GH-250
Forgócsapok közötti távolság: 19000mm
Forgóvázon belüli tengelytávolság: 2600mm
Bejárható legkisebb pályaív sugár:
• vonatba sorozva: 150m
• laza csavarkapoccsal, v = 5km/h-val: 80m
Ütköző készülék: 96 jellegű
Vonókészülék: nem átmenő, gumirugós
Fékrendszer: KE P (D)
Fűtés: egyedi, fűtő/hűtő berendezéssel
Világítás: egyedi inverteres, fénycső

Comments are closed.